2008/06/22 


今天和散那 林裕淵牧師講道訊息的啟應經文是 詩篇61


真巧!基督之家的寇紹恩牧師也是詩篇61篇啟應經文


莫非他們約好ㄇ ?


我想並不是的,因為他們都是為主做工很忙的,


我想聖靈有話要對我說喔 !!真是太巧了....


聖靈阿!我許願~~接下來得這一週要天天在神的裡面, 作一個合神心意的孩子!       


 


                             祈求  神的庇祐


 神啊,求你聽我的呼求,側耳聽我的禱告。


Hear my cry, O God;  listen to my prayer.


 我心裏發昏的時候,我要從地極求告你。求你領我到那比我更高的磐石,


From the ends of the earth I call to you,  I call as my heart grows


faint;lead me to the rock that is higher than I.



 因為你作過我的避難所;作過我的堅固臺,脫離仇敵。


For you have been my refuge,a strong tower against the foe.


 我要永遠住在你的帳幕裏;我要投靠在你翅膀下的隱密處!(細拉)


 I long to dwell in your tent forever and take refuge in the shelter


 of your wings.


 神啊,你原是聽了我所許的願;你將產業賜給敬畏你名的人。


For you have heard my vows, O God; you have given me the


heritage of those who fear your name.


 你要加添王的壽數;他的年歲必存到世世。


Increase the days of the king's life, his years for many


generations.



 他必永遠坐在神面前;願你預備慈愛和誠實保佑他!


May he be enthroned in God's presence forever; appoint your love


 and faithfulness to protect him.



 這樣,我要歌頌你的名,直到永遠,好天天還我所許的願。


Then will I ever sing praise to your name and fulfill my vows day


 after day.



 

arrow
arrow
    全站熱搜

    大美女老丁 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()